Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου 2013

Christmas events special!

Έχω συνδυάσει τα Χριστούγεννα με 3 πράγματα: κουραμπίεδες, μελομακάρονα και parties! Τρως τα μεν, τα καις στα δε (αν χορύεις)! Και καθώς το προηγούμενο Σ/Κ ήταν το κοντινότερο στα Χριστούγεννα πήρα τους δρόμους της Αθήνας από το πρωί, διότι τύχαινε να έχει και καταπληκτική μέρα, με σκοπό να επισκευτώ διάφορα event προσκεκλημένη ή μη!

Πρώτη μου στάση το tea-party το Boho by Christiana Verouka στο Κολωνάκι όπου η γιόρτινή διάθεση και τα χαμόγελα έδιναν και έπαιρναν! Όσο για την συλλογή από ρούχα και αξεσουάρ δεν θα μπορούσαν παρά να σε εντυπωσιάσουν! Μπορείτε να δείτε περισσότερες δημιουργίες της Χριστιάννας εδώ!






Σειρά είχε το opening του brand Maraveya” (επίσης στο Κολωνακι) σε μια από τις πιο classy boutiques που έχω δει τον τελευταίο καιρό.  Το θετικό vibe μου έφταιξε το Σάββατο, ενώ περιττό να πω πως ερωτεύτηκα βαρέως τις δημιουργίες! Οι εικόνες μιλούν! Περισσότερα για το brand εδώ!






Τέλος ο δρόμος μου με έβγαλε στο Γκάζι όπου για άλλη μια φορά συνάντησα την αγαπημένη μου Νεφέλη, τους εικαστικούς  συνεργάτες της  και το πολυαγαπημένο μου brand Architectural Fashion by Nefelia”. Σε έναν ζεστό και φιλόξενο χώρο εξερεύνησα τις καινούργιες δημιουργίες της, απολαμβάνοντας την μαγευτική θέα της λατρεμένης μου Αθήνας. Greek fashion designers ftw!







2 σχόλια :